Wednesday, August 13, 2008

檸檬撻

一直很想做這個檸檬撻,一直也買不到想買的撻模,那個以前在Goodies見過,但沒有買的模子,隨店子關門而消失了,直至現在,才在Mika的店裏買到了,還有聖安度唧咀,都是想買已久的.

食譜是用獨角仙@藍色大門的,做法不太難,獨角仙的裝飾做得很漂亮,我做得不好,但既然買了唧咀,當然要練習一下囉,做了七個6.5cm的檸檬撻,做好撻的部份,兩個小孩便一人一個的先吃了,兩個小孩大叫好酸,我覺得不太酸,只是他們吃不慣酸味,剩下五個,唧了五個不同的裝飾,看來還要多努力練習才成.

2 comments:

Lepalais said...

你就好啦!有兩個小乖乖喜歡吃你的美食!我好耐冇弄cake啦,真係冇朋友喜愛(脂方),佢地最愛減肥茶和減肥餐!
之前叫我弄減肥cake,做左又話難食!
如果遲d我整cake,請多多多關照,你知啦我冇記性!

crystalcake said...

你呀,如果佢兩個唔食,就無人ga啦,因為個個都食到怕怕.
唔好話關照,我都係同你差唔多咁冇記性~~:>